Rapozof Biz Hep Son Gülen Şarkı Sözü (ft. Medusa)

Rapozof Biz Hep Son Gülen Şarkı Sözü (ft. Medusa)

Şimdi biraz gül be! Selam biz hep son gülen.
Bir Rap’çi bedeldir Popçuların tümüne
Hayatı götüyle anlatanlar varsa,
Hayatı anlamıştır sadece götüyle.
Rap demek; hiç vazgeçememek!
Bizim için Rap üstüne yakışanı giymek.
Şerefsizlik demek; Rap’i lekelemek.
Biz de şerefimiz için yaşarız bebek ona göre.
Bu töre aktöre papuç bırakmaz
ve kene yok ama köre göz olur.
Çare dedikleri hep vesaire…
Verilen vaatler de sonunda unutulur
Bakıpta görememek gidipte dönememek
Ansızın denk gelmek bi de kekelemek
Hiç pes etmemek hep bedel ödemek
İnsan kolay der ama zordur ölmek.

Benim için yok önemi kim olduğunun,
sorar geçer bulur dururum.
Benim adım büyür,
Senin acın.

Adını koyma da bekle!
Bir düşünelim önce.
Egosunu kimine göre düzeltmek,
Görmedim hiç…Görmedim hiç!
Bura zor sana göre kendini yükseltmek,
Takmaz adamım seni hiç kimse,
Hiç olmadı git…
Hiç olmadı git!

Benim için yok önemi kim olduğunun,
sorar geçer bulur dururum.
Benim adım büyür,
Senin acın.

Sehabe Ben Şarkı Sözü

Sehabe Ben Şarkı Sözü

Sen Cihargir’de bilmediğim çatının gıcırdayan parkesi
Tekrar uyanalım nerdesin?
Beni dinle
Kapat gözlerini
Bende sinir bitmez
Hayatın pembesini bilmem ben
Birini umursarsam; kimseyi umursamam
Kalp saftır ya her şeyi umut sanar
Kalmadı gurur falan
Sıkıysa unutsana beni
Sabredemedin

Adam olan adama koyar kandırılmak
Ben salaklığıma yanayım sen aman darılma
Dağların yanakları durduk yere sel almaz
Bulutum sana diyorum yağmurum sen anla
Mutluluğu hani saklayacaktık?
Gözlerimden uçurumlar atlayacaktır
Artık git
Keyfini sür hayatın
Beni üzgün görmek istemiyorsan bakmayacaksın!

Nakarat:
Gece oldumu her yeri her yeri yak
Sus
Kalbini kalbime tam sun
Ama
Ellerin ellerine…
Beni de el gibi el yerine koy
İnanki aldırmam
Kül yangından korkmaz!
Acıyı gördüm hep
Şimdi girdim 24′üme ben

Kalp susmayı bilip kimseye dilenmesin
Bencillik yapıp da arayamaz prensesi
Buna rağmen gerçek şu ki:
Ne kadar uzak olsak da odana girer sesim

Kafamı arayıp dedim: “Her şeyi mahvetti.”
Sana 380 kere ah ettim
Kokuna sarıldım, meşgule verdim hayatı
Bırakmadı tüm gece devam ettik

Kimsenin kimseyi üzmek hakkı değil
Ben gittiğine değil kalmadığına şikayetçiyim
Artık bana gönül mü sorulur?
Gözlerine bakarsam ölümsüz olurum

Eğer susunca dinecekse yağmurumuz
Kapattım çenemi şimdi yar avunup
Gözden ırak olan gönülde Bağdat olur
Sora sora ağlat onu

Nakarat:
Gece oldumu her yeri her yeri yak
Sus
Kalbini kalbime tam sun
Ama
Ellerin ellerine…
Beni de el gibi el yerine koy
İnanki aldırmam
Kül yangından korkmaz!
Acıyı gördüm hep
Şimdi girdim 24′üme ben

Bugün doğum günüm buna büyümek denir mi?
Çalınmadan önce bu yürek benimdi
Gözlerime bakıp anla! insanlık iki ayak üzerinde yürümek değildir

Ben böyle değildim; çaresiz ve korunmasız
Benim yerimede gülümsemek zorundasın
Dilim kurşun, dinle tabancamı
Kendini kandıran herkes usta yalancıdır

Sende çekeceksin hem de bunun on katı
Ben ayrılıktan değil ihanetten korkarım
Bana sorduklarında “İşte o kadın.” diyeceğim.
Sayende kaybettik geleceği

Kafamda gecenin sersemliği
Duydukların bu dünyadan dersler değil
Artık mesafeleri dert etmene gerek kalmadı
Emin ol Cehennemin her semtiyim

Nakarat:
Gece oldumu her yeri her yeri yak
Sus
Kalbini kalbime tam sun
Ama
Ellerin ellerine…
Beni de el gibi el yerine koy
İnanki aldırmam
Kül yangından korkmaz!
Acıyı gördüm hep
Şimdi girdim 24′üme ben

Yalın Yeniden Şarkı Sözü

Yalın Yeniden Şarkı Sözü

Yeniden…

Yeniden Yandı Tüm Işıklar Yeniden
Nasıl Parlıyor Aşk Gözlerinden,
İçimi Eritiyor Şimdiden,

Sana Saklamışım,
Herşeyin Güzelini Ben,
Sevmeler,Sarılmalar,Şarkılar,Öpücükler,
Bu yüzden… Koşarak kavuştuk,
Bu yüzden… Koptu Son Fırtına,
İkimizden..

Yaz erken Geliyor,Bu yüzden,
Herşeyin Güzelini Ben,
Sevmeler,Sarılmalar,Şarkılar,Öpücükler,
Yıllardır Bekliyor,
Kalbine degmeyi Bu cümleler…

Senin Yanındır Sarayım,
Hadi öp Uyandır Sevgilim,
Masallar Gibi,Rüyalar Gibi,
Yaşatır Aşkım İkimizi

Senin Yanındır Sarayım,
Hadi öp Uyandır Sevgilim,
Ah kaç Asırdır Yanlızım,
Artık Bekletme Bizi..

Kaynak: http://www.yenisarkisozu.net/sarki-31817-yalin_-yeniden_(sana_saklamisim_herseyin_guzelini_ben)_sarki_sozu.html

Deniz Seki Hayat 2 Bilet Şarkı Sözü

Deniz Seki Hayat 2 Bilet Şarkı Sözü

Zamanında olmuş
Olanlar olabilir
Kalp kırılıp yen
İçinde kalabilir
İnsan bu dünyaya
Zaten misafir
Gelişimiz belli
Gidişimiz belli değil
İnsanın ömrü bi kere
Dünyaya gelince
Kalp kırılınca içinde
Yen kalınca
Hayat 2 bilet sadece
Biri geliş
Biri de dönüş
Sen istersen
Sen istersen dövüş
İstersen seviş
Korkmuyorum, korkmuyorum
Korkmuyorum, korkmuyorum
Hayat senden artık
Hiç korkmuyorum
Bıkmadım bıkamıyorum
Aşk çok yüzsüz
Kaçamıyorum
Hayat senden artık
Hiç korkmuyorum

Yıldız Tilbe Eline Düştüm Şarkı Sözü

Yıldız Tilbe Eline Düştüm Şarkı Sözü

Ne korkuyorsun aşık olmaktan mı söyle
Aşk seni bulunca hep kaçar mısın böyle

Gezip dolaşırken keyfin yerindeyken
Hiç düşüncen yoktu her şey yolundayken
A gönlüm noldu

Şşşt ne korkuyorsun aşık olmaktan mı söyle
Aşk seni bulunca hep kaçar mısın böyle

Gidip konuşsaydın ya orada dururken
İki lafın belini kırıverseydin ya
Belki o cesaret edemedi

Ah bana ah çektirme aşk
Ah eline düştüm elimle

Ah nasıl güzelsin öyle

Ah asılı kaldım sende

Ne zaman aşık olsan tuhaflaşıyorsun
Küçük bi çocuktan çocuk oluyorsun

Şimdi düşünürsün kaşını gözünü
Hayallerin söyler lafını sözünü
A gönlüm yalan mı yenisarkisozu.net

Şşşt ne zaman aşık olsan tuhaflaşıyorsun
Küçük bi çocuktan çocuk oluyorsun

Gidip konuşsaydın ya orada dururken
İki lafın belini kırıverseydin ya
Belki o cesaret edemedi

Söz: Yıldız Tilbe
Müzik: Phoebus Tassopoulos

Yıldız Tilbe İşim Olmaz Şarkı Sözü

Yıldız Tilbe İşim Olmaz Şarkı Sözü

Ne kadar çok uğraşsan da
Beni kırmaya çalışsan da
Senden ayrılmam mümkün değil
Yaaa

Bazen bana darıldığında
Telefonlara bakmadığında
Seni özlemek kolay değil
Yaaa

Olsun be güzelim olsun
Aşkın sağı solu belli olmaz
Ben aklımı seninle bozdum
Hiç kimseyle işim olmaz

Nefesinde yüzeceğim

Yüzümün kıyısına vurdukça
Sevdim yine seveceğim
Aşkın koynunda uyudukça
Aşkın koynunda uyandıkça

Ben kovaladıkça kaçsan da
Aşkımı hafife alsan da
Varlığın binbir ömre bedel
Yaaa yenisarkisozu.net

Beni bazen anlamasan da
Canımı dağlayıp acıtsan da
Seni affetmek bile güzel
Yaaa

Söz: Yıldız Tilbe
Müzik: Tarkan

Hande Yener O Kadın Gitti Şarkı Sözü

Hande Yener O Kadın Gitti Şarkı Sözü

Yalandan sevmelerin vardı senin,
Bir de göreceğimiz rüyaları bölmelerin.
Zamanı bolmuş ya o sevginin,
Ayrılığın bir günü daha geçti.

Şimdi benim tövbelerim var, aşka,
Sende başladı ama bende bitti.
Şimdi benim yarınlarım var, başka,
Sende ki telaşlar, bende bitti

O Kadın Gitti, yenisarkisozu.net
O ateş söndü, ne kül kaldı ne de duman, hatırandan O Kadın
Gitti Sildim o kara günü Haziran`dan ve hafızamdan…

Söz: Hande Yener

Nazan Öncel Hadi O Zaman Şarkı Sözü (Düet Tarkan)

Nazan Öncel Hadi O Zaman Şarkı Sözü (Düet Tarkan)

İçimde bir sıkıntı var
Yerli yersiz bir korku var
Bilsem benimle olacaksın
Dağılacak o bulutlar

Bir sürü güzel anımız var
Bizim onları da alıp gidelim mi?

Ama bunun yanması sönmesi ölmesi bitmesi var
Sonra birde dağılması toplaması var

Hadi o zaman ne duruyoruz
Yürü o zaman ne bekliyoruz
Ne yaparsan yap beni al o zaman
Benden günah gitti yan o zaman
Hadi o zaman ne duruyoruz
Yürü o zaman ne bekliyoruz

http://www.yenisarkisozu.net

İnsan yanlışlarıyla doğru
Biz de hata yapmadık mı?
Bilsem benimle geleceksin
Ne yanlış kalır ne de doğru

Bir sürü güzel anımız var
Bizim onları da alıp gidelim mi?

Sarıl bana sıkı tutun öyle gidelim.
Deli deli sevişelim ölüp bitelim.

Hadi o zaman ne duruyoruz
Yürü o zaman ne bekliyoruz
Ne yaparsan yap beni al o zaman
Benden günah gitti yan o zaman
Hadi o zaman ne duruyoruz
Yürü o zaman ne bekliyoruz
Feb 19, 2014 - Sıla Şarkı Sözleri    No Comments

Sıla Hediye Şarkı Sözü

Sıla Hediye Şarkı Sözü

Yoktur haberin yaktım yıktım
Naraların nidanın bini bir para
Nereye koysam sığmam içime
Öteler yakın olsun dostlar bana hediye

Aaaaah canım akıyor
Kaleme can buluyor
Acıyor evet hem de çok
Gözyaşım gün sayıyor

Kalbime değdim nihayet
Ne kadar özledim de
Gel gel ne olur dön gel
Hadi dön gel be
Kalbime değdim nihayet
Ne kadar özledim de
Gel gel ne olur dön gel
Hadi dön gel be

Sulara saldım sussun balıklar
Her yer masmavi bugun acılar bile yeni ay
Nereye koysam sığmam icime
Öteler yakın olsun dostlar bana hediye

Aaaaah canım akıyor
Kaleme can buluyor
Acıyor evet hem de çok
Gözyaşım gün sayıyor

Kalbime değdim nihayet
Ne kadar özledim de
Gel gel ne olur dön gel
Hadi dön gel be
Kalbime değdim nihayet
Ne kadar özledim de
Gel gel ne olur dön gel
Hadi dön gel be

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır
Düzenleme: İskender Paydaş
Feb 19, 2014 - Sıla Şarkı Sözleri    No Comments

Sıla Merhabalar Şarkı Sözü

Sıla Merhabalar Şarkı Sözü

Gözün aydın
Hayranım sana gidemiyorum
Canımı yaksan boş
Git desen çoktan laf
Aşığım sana gidemiyorum

Güzelleştim, kedere selam
Kırgınlıklar sırra kadem

Meğer aşk varmış ve buradaymış
Merhabalar
Yalnızlık mahsun sinemalar

Gözün aydın
Hayranım sana gidemiyorum
Canımı yaksan boş
Git desen çoktan laf
Aşığım sana gidemiyorum

Güzelleştim, kedere selam
Kırgınlıklar sırra kadem

Meğer aşk varmış ve buradaymış
Merhabalar
Yalnızlık mahsun sinemalar
Aşk varmış ve buradaymış
Merhabalar
Yalnızlık mahsun sinemalar

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır
Düzenleme: Efe Bahadır
Pages:1234567...112»